9/08/2013

GOSH - 549 HOLOGRAPHIC HERO

Bardzo podoba mi się holograficzny efekt (którego niestety nie uchwyciłam na zdjęciach) szczególnie na torebkach, butach i paznokciach. Znalezienie srebrnego lakieru zajęło mi trochę czasu, w końcu natrafiłam na ten z Gosha. Cena odstraszająca a jakość nie jest jej warta, ponieważ już po 3 dniach pojawiły się pierwsze odpryski. Od lakieru z takiej półki cenowej można oczekiwać czegoś więcej... Jednak osobom, które malują paznokcie częściej, czyli co 2-3 dni tak jak ja, na pewno nie będzie to bardzo przeszkadzać ;) "Tęcza" jest najlepiej widoczna w mocnym świetle.


- wystarczą 2 warstwy
- szybko schnie (z bazą)
- pędzelek ok
- konsystencja ok
- cena: ok. 30PLN/8ml


1 comment:

  1. swatch znajdziecie tutaj: http://13cvts.blogspot.com/2014/04/holographic-nails.html :)

    ReplyDelete