4/14/2014

NEW IN - BALENCIAGA & BALMAIN PERFUME


Ostatnio wybrałam się do Douglasa w poszukiwaniu świeżego zapachu, który będzie idealny na tę porę roku. Już jakiś czas temu zakochałam się w dwóch takich zapachach - Balmain oraz Balenciaga. Pierwszy - słodki, owocowo-kwiatowy (m.in. bergamotka, czerwona porzeczka, magnolia), drugi - pudrowy, drzewno-kwiatowy (m.in. fiołki, zielone nuty, pieprz). Mojej mamie spodobała się bardzo druga wersja Balmain, czyli Ivoire oraz Rosabotanica Balenciagi (jeden i drugi zapach świetny!) - już wie, że będę jej czasem podkradać, hehe :)

2 comments:

  1. Ciekawy Post. Jestem ciekaw jaka jesteś na prawdę? Blog nie odzwierciedla tego kim jesteś w rzeczywistości.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiadomo, do końca nigdy nie będzie odzwierciedlać, ale w jakimś stopniu dzielę się swoim życiem oraz tym, czym się interesuję. chętnie odpowiadam też na pytania, oczywiście nie na te zbyt osobiste... w rzeczywistości jestem trochę nieśmiała i nie jestem ufna (wiem, że w stu procentach mogę zaufać tylko mojej mamie i chłopakowi, który tak naprawdę jest również moim jedynym przyjacielem, ponieważ większej ilości do szczęścia nie potrzebuję, a w przyjaźń między kobietami nigdy nie wierzyłam - to właśnie z nim mogę porozmawiać dosłownie o wszystkim, łączą nas też te same poglądy, niektóre cechy osobowości, zainteresowania i upodobania np. do wszystkiego co białe), otaczam się tylko garstką osób, które lubię, nie przepadam też za imprezami, wolę spędzać czas z chłopakiem, oglądając film, czytając książkę itp. :)

      Delete