8/28/2014

NEW IN - TANGLE TEEZER & ANATOMICALS ESSENTIALS


Niedawno zużyłam mój ulubiony gruboziarnisty peeling z Joanny, o którym pisałam tutaj. Tym razem chciałam wypróbować coś innego. Padło na ten z Anatomicals o zapachu różowego grejpfruta, niestety nie posiada on aż tak dużych drobinek co mój faworyt... Jestem zadowolona z efektu, jednak nie jest to to samo. Z żelu pod prysznic jestem bardziej zadowolona, ponieważ ma przepiękny różanych zapach, który od zawsze uwielbiam. W końcu zamówiłam również szczotkę Tangle Teezer w odcieniu mocnego różu, bardzo lubię tego typu akcesoria w intensywnych kolorach :)

Tangle Teezer, Salon Elite - 30PLN %
Żel pod prysznic Anatomicals, 250ml - 12PLN
Peeling gruboziarnisty Anatomicals, 200ml - 16PLN

4 comments:

  1. Gdzie kupiłaś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale podobno kosmetyki anatomicals są dostępne w rossmannie, jednak nie sprawdziłam jeszcze tej informacji

      Delete
  2. Szczotka już dawno wpadła mi w oko - aż żałuję, że mam krótka fryzurkę :)

    ReplyDelete