12/17/2014

NEW IN - ORIGINAL BY ANJA RUBIK


Jeśli macie w swoim Inglocie Original, koniecznie sprawdźcie jak pachnie! Delikatny, świeży, prosty - białe kwiaty (lilia) z zieloną/drzewną nutą (zielona herbata, żywica) doprawione różowym pieprzem. Nada się chyba na każdą porę roku, może z wyjątkiem upałów (w zależności jakie macie preferencje, ja na przykład nie znoszę używać ciężkich typowo jesienno-zimowych zapachów podczas lata chyba, że jest akurat dosyć chłodno, natomiast lekkie perfumy mogę mieć na sobie cały rok). Do tego ten przepiękny minimalistyczny czarno-biały flakon z transparentnym dołem, ahh!
50ml/189PLN

7 comments:

  1. i instagram zablokowany :(

    ReplyDelete
  2. ja miałam ogromne oczekiwania co do tego zapachu, niestety bardzo się rozczarowalam :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. w moim przypadku było wręcz przeciwnie - nie byłam nastawiona na super zapach, raczej na coś w stylu perfum gwiazd (czyt. niewartego uwagi według mnie), a tu taka miła niespodzianka :) a flakon od razu mi się spodobał, jest bardzo w moim stylu i musiałam sprawdzić zapach

      Delete
    2. Ja się nastawiłam, bo uwielbiam Anję i jej styl. Mi też baaardzo podoba się flakon, prosty, minimalistyczny, ale elegancki. Szkoda, że zapach nie przypadł mi do gustu :/

      Delete
    3. o tak i ubolewałabym, jeśli również i mnie zapach nie przypadłby do gustu, bo flakon jest taki piękny!

      Delete
    4. no, ja ubolewam... ale są inne ;)

      Delete