1/03/2015

DAILY SKIN CARE


Kosmetyki, których używam do codziennej pielęgnacji skóry twarzy + szczotka Foreo Luna Mini - w połączeniu z naturalnym mydłem Biały Jeleń delikatnie i skutecznie ją oczyszcza. Mam ją już ponad miesiąc i widzę super efekty. Oprócz oczyszczenia ujędrnia ją, poprawia koloryt i zapobiega (!) powstawaniu niedoskonałości. Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu, nie dość, że jest rewelacyjna to nie muszę wymieniać końcówek itp. AA, Ultra Nawilżenie - świetny płyn micelarny, którego używam do zmycia całego makijażu przed użyciem Luny. Nie szczypie mnie w skórę ani w oczy (co dzieje się podczas używania innych produktów niż z AA). Iwostin, Hydratia - najlepszy żel pod oczy jaki miałam! Posiadam bardzo wrażliwą skórę wokół oczu i większość kremów/żeli ją podrażnia. Gdy go używam, nic takiego się nie dzieje, nawet podczas dostania się żelu do oka. Lirene, Aqua Cristal - bardzo lekki krem na dzień/noc, szybko się wchłania, intensywnie nawilża (w połączeniu z Luną pozbyłam się suchych skórek raz na zawsze) i nie zapycha mojej skóry. Super pod podkład, którego używam (Kobo Ideal Cover Make Up). Wkrótce dodam post o pielęgnacji całego ciała :)

14 comments:

  1. Jak sprawdza się Foreo? Jesteś zadowolona? Kupiłabyś ją ponownie, czy jest dobra, ale jednak nie wydałabyś drugi raz takiej kwoty?

    ReplyDelete
    Replies
    1. pod względem ceny jest ona bardzo przystępna, ponieważ nie trzeba kupować ciągle nowych końcówek/akcesoriów. szczotka jest objęta dwuletnią gwarancją oraz dziesięcioletnią gwarancją jakości (wpisując numer seryjny na ich stronie masz zapewniony zakup nowej za połowę ceny, jeśli coś się stanie). jasne, kupiłabym i zrobię to za kilka lat, ale wtedy wezmę dużą wersję, która ma tył anti-aging :)

      Delete
    2. Tak, wiem, że jest bardziej opłacalna, niż np Clarisocnic. Jednak nie wiem, czy robi "cuda". Zauważyłaś poprawę skóry? Jeśli tak, to co się zmieniło?

      Delete
    3. znikło mi zaczerwienienie z jednego policzka (wcześniej próbowałam specjalnego kremu i nie pomógł), poprawił się koloryt, skóra jest bardziej promienna i idealnie gładka jak po peelingu, czasem robiły mi się bolesne grudki pod nią, teraz już nie i pory się trochę zamknęły, krem lepiej się wchłania a podkład lepiej się nakłada i wtapia. oczyszczam nią też szyję. innych szczotek nie brałam nawet pod uwagę ze względu na materiał z jakiego są wykonane - tu mamy antybakteryjny silikon, który łatwo wyczyścić i nie podrażnia mojej wrażliwej skóry, ponieważ jest delikatny. tamte mają nylonowe włosie, które nie dość, że jest niehigieniczne to w dodatku szorstkie, nie wyobrażam sobie używania szczotki tego typu. mam w planie kupić również tę czarną do zębów z foreo

      Delete
    4. jej, dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Właśnie chciałam zapytać, jak z podrażnieniem, bo tego też się obawiałam i tak, jak Ty nie brałam nawet pod uwagę Clarisonica. Czyli jednak robi cuda :D Bez dwóch zdań dołącza do mojej listy zakupów na ten rok. Mam jeszcze jedno pytanie, czy przestałaś używać peelingu odkąd jej używasz?

      Delete
    5. proszę :) dokładnie, nie robiłam ani razu peelingu - wydaje mi się, że to by było za dużo i boję się podrażnień, ponieważ tu i tu usuwamy martwy naskórek

      Delete
    6. Super, dzięki wielkie :)

      Delete
  2. Kochana gdzie dostane to mydlo?

    ReplyDelete
  3. Trafiłam dziś na Twój blog i jestem oczarowana, na razie przejrzałam z grubsza, ale na pewno się wgłębię bardziej, idealnie moja estetyka, będę częstym gościem!
    Czaję się od jakiegoś czasu na Lunę, ale cena trochę mnie zniechęca, zwłaszcza że kwasami, serum z witaminą c i effeclarem duo doprowadziłam swoją cerę do stanu praktycznie idealnego, natomiast ech, bądź co bądź piękny gadżet i słyszałam o niej wiele dobrego, pewnie w końcu się skuszę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. niezmiernie miło mi to czytać! cieszę się, że się podoba :) jeszcze raz polecam lunę, jest niesamowita i każda osoba powinna zaopatrzyć się w takie urządzenie, ponieważ przede wszystkim oczyszcza skórę, która tego potrzebuje (tak samo jak późniejszej pielęgnacji, ale bez oczyszczenia oraz usunięcia martwego naskórka, kremy itd będą się gorzej wchłaniać i działać) - samymi rękoma nie zrobimy tego tak dobrze. jeszcze przypomnę, że przód przeznaczony jest do skóry wrażliwej i normalnej a tył do mieszanej i tłustej :)

      Delete
    2. Stała obserwatorka1/08/2015 8:49 am

      dlatego mi brakuje postów outfitowych buuuu :(

      Delete
    3. teraz nawet nie ma kto mi zrobić zdjęć, a taki piękny śnieg spadł

      Delete