2/28/2015

SALLY HANSEN - 370 BLACK OUT


Sally Hansen, Hard as Nails Xtreme Wear, 370 Black Out - czarny to jeden z moich ulubionych kolorów, paznokcie u stóp maluję właśnie na ten kolor lub na biało (jednak robię to rzadziej ze względu na ilość warstw jakie trzeba nałożyć, aby lakier dobrze pokrył płytkę), tym razem zdecydowałam się na czerń z SH. Konsystencja i pędzelek ok, mam nadzieję, że w połączeniu z topem lakier będzie utrzymywać się długo na paznokciach - w przypadku tych u stóp trwałość jest dla mnie bardzo ważna, ponieważ z utrwalaczem końcówki zaczynają się ścierać nie wcześniej niż po 7 dniach, a od nowa muszę je malować dopiero po 2 tygodniach. Przed nałożeniem topu zauważyłam, że lakier mocno się błyszczy - prawie (lub) jak z nim - z czym się raczej nie spotkałam. Szybko schnie i wystarczą 2 warstwy, swatch tutaj. Szafę SH znajdziecie w Rossmannie. 11,8ml/14,99PLN

7 comments:

  1. Masz sztuczne paznokcie tak? Ile płaciłaś?

    ReplyDelete
  2. Jeszcze jedno pytanie, opłaca się?

    ReplyDelete
    Replies
    1. pewnie, masz spokój na 3 tyg (o ile wcześniej nie znudzi Ci się kolor, ale zawsze można pomalować swoim lakierem i zmyć zmywaczem bez acetonu), nic się nie łamie i masz taką długość jaką chcesz :)

      Delete
    2. dlaczego taki kształt?

      Delete
    3. lubię tylko migdały :)

      Delete
  3. Kupiłam dziś dwa lakiery z tej serii, oby były dobre. ;)

    ReplyDelete