3/05/2015

LA ROCHE-POSAY - NUTRITIC INTENSE


La Roche-Posay Nutritic Intense - "Intensywna pielęgnacja odżywczo-regenerująca - komfort, elastyczność, ukojenie, łagodzi doznania skóry suchej i bardzo suchej, bez parabenów. Krem uzupełnia lipidy we wszystkich warstwach naskórka: innowacja MP-lipidy - nowa generacja lipidów o potwierdzonej skuteczności syntezy czynników nawilżających, lipidów oraz białek niezbędnych dla komfortu i ochrony skóry. Skóra twarzy staje się bardziej elastyczna, miękka i ukojona, uwolniona od dyskomfortu." Krem jest nowością, używam go rano pod makijaż oraz wieczorem na serum Hydratia z Iwostinu i jestem bardzo zadowolona! Nutritic Intense dobrze nawilża skórę (ostatnio na mojej twarzy pojawiły się suche skórki po zrobionej mikrodermabrazji+oksybrazji i świetnie sobie z nimi poradził), nietłusty o przyjemnej konsystencji, która idealnie nadaje się pod podkład - daje dobry i nienachalny poślizg (nie jak np. w przypadku Vichy Aqualia Thermal, po którym twarz świeci się jak bombka i trudno się pomalować), szybko się wchłania, nie roluje się, nie zapchał mnie i nie podrażnił a mam bardzo wrażliwą skórę. Krem znajduje się w higienicznej tubce i łatwo wydobyć z niej produkt. 50ml/64PLN

9 comments:

  1. ja natomiast zastanawiałam się nad tym drugim - Nutric Intense Rich....

    ReplyDelete
    Replies
    1. również się nad nim zastanawiałam ale nie mogę kupować już produktów w słoiczkach (za długie paznokcie, haha) + na opakowaniu nie było informacji o tym, że jest nietłusty jak w przypadku zwykłego intense i zrezygnowałam. gdy wrociłam do domu, sprawdziłam opinie i okazało się, że dobrze zrobiłam, ponieważ dużo osób pisało o zapychaniu, więc u mnie wystąpiłoby pewnie to samo i ponad 70zł wyrzucone w błoto

      Delete
    2. Tylko że ja chciałam na noc, to może by się sprawdził?

      Delete
    3. a nie będzie Cię czasem zapychać? kiedyś kupiłam nowość z lirene nawilżający do suchej skóry na dzień/noc i nie nadawał się pod podkład, więc zostawiłam na noc - na drugi dzień miałam niespodziankę...

      Delete
    4. Kochana na noc to ja stosuję tłusty Iwostinu i to razy dwa. Niestety moja cera jest strasznie sucha poniekąd ze względu na niedoczynność tarczycy, więc niespodzianek się nie boję ;)

      Delete
  2. Strasznie drogi. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale jest wart swojej ceny i jestem z niego zadowolona, wcześniej nie używałam tak dobrego kremu :)

      Delete
    2. Ja zamawiam tego typu kosmetyki wspólnie z znajomymi w aptece gemini przez neta. Ceny są zdecydowanie niższe.

      Delete