5/27/2015

CHOOSING NEW SUMMER FRAGRANCE/S



W piątek wybrałam się do Douglasa, aby powąchać nowe zapachy (CK ONE SUMMER ETERNITY SUMMER), a przedwczoraj zamówiłam próbki, żeby sprawdzić zapach oraz trwałość na skórze. W styczniu postanowiłam nie kupować perfum do końca roku, niestety wytrzymałam tylko niecałe pół, no cóż, haha :D Dzisiaj zadecyduję, który/e zamówię. Bardzo podoba mi się DAISY DREAM, jednak będę musiała zaczekać z zakupem na wersję eau de parfum, którą właśnie odkryłam, ponieważ toaletowa utrzymuje się krótko na skórze (podobno). Letnią wersję DAISY DELIGHT z 2014 roku nie miałam okazji jeszcze powąchać z powodu braku testerów we wszystkich Douglasach, w których byłam. Oczywiście posiadali kilka pudełek perfum na sprzedaż... Natomiast spodobała mi się DAISY EAU SO FRESH DELIGHT jednak nie na tyle, aby ją kupić (o wiele bardziej wolę moją ESF SUNSHINE z 2013!). Bardzo podoba mi się flakon DAISY DELIGHT, jest najładniejszy z nich wszystkich, dlatego zamówiłam próbkę i mam nadzieję, że zapach również będzie cudowny :) CK ONE SUMMER ma świetną butelkę i prawdopodobnie wybiorę go na urodziny (lub ETERNITY SUMMER - zależy od zapachu). Jutro dodam post z perfumami, które polecam na wiosnę/lato - moi ulubieńcy, używałam ich najczęściej od początku wiosny, ale nadają się również na lato, a zapachy na nadchodzącą porę roku na pewno jeszcze się zmienią. Miałam zrobić to wcześniej, ale musiałam poczekać z wyborem top 5, aby nie aktualizować ponownie listy.

8 comments:

  1. Który zapach Jacobsa Ci się podoba najbardziej?

    ReplyDelete
    Replies
    1. honey, oh lolę też bardzo lubię :)

      Delete
  2. Marc Jacobs flakoniki mistrz! 👌 ❤

    ReplyDelete
  3. wybrałaś?;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, jeszcze nie. daisy dream odpada, bo pachnie prawie identycznie jak parisienne ysl (czuć przede wszystkim jeżyny), daisy delight jak połączenie daisy + daisy eau so fresh sunshine :O eternity summer taki sobie (nie umywa się do pięknej wersji z 2013 i 2014 roku!) i jest trochę jak burberry sport ice - a te wszystkie podobne już mam... zastanawiam się nad versace versense i daisy eau so fresh delight, ale najpierw muszę zamówić próbkę, bo nie pamiętam dokładnie jak pachnie ten drugi i czy jest trwały. wiem tylko, że podobał mi się, gdy wąchałam go w styczniu - jednak wersja sunshine z 2013 przypadła mi wtedy bardziej do gustu

      Delete
    2. A Ck One?

      Delete
    3. prawdopodobnie zamówię wersję z tamtego roku. z tego też jest ok, ale są do siebie podobne (2015 w dodatku do 2012 + 2013) i wolę poprzednią, która jest słodka, kokosowa - powiedziałabym, że jest bardziej damska jak na uniseks

      Delete