6/03/2015

NEW IN - 3 X SUMMER PERFUME


Nareszcie wybrałam nowe perfumy na lato, temperatura przekroczyła właśnie 25°C, więc pora zacząć używać lżejszych i typowych letnich zapachów! MARC JACOBS, DAISY EAU SO FRESH DELIGHT - wersja z tamtego roku, muszę przyznać, że zapamiętałam ją trochę inaczej i to właśnie ona wygrywa z ESF SUNSHINE z 2012, której nie używam podczas takiej temperatury, ponieważ jest dla mnie wówczas odrobinę za ciężka. Piękny owocowo-kwiatowy zapach, idealny na lato, natomiast wiosną raczej bym go nie używała. CALVIN KLEIN, ETERNITY SUMMER - zapach z 2012 roku, ciężko go znaleźć, na szczęście dostałam ostatnią butelkę w jednej z perfumerii :) Widziałam go już 2 lata temu, niestety nigdzie nie było próbki, abym mogła go sprawdzić, dlatego teraz zamówiłam w ciemno. Nie zawiodłam się (jak w przypadku wersji z tego roku, brr...), bardzo ładny, delikatnie pudrowy, kwiatowo-owocowy zapach z nutką martini, nada się nie tylko na lato, ale także na wiosnę. Butelka cieniowana jak z 2014 roku, ale ten kolor bardziej mi się podoba, przypomina zachód słońca :) CALVIN KLEIN, CK ONE SUMMER - wyszedł w tym roku, znowu bardzo podoba mi się design (wcześniejsze wersje - krople/zmrożone szkło) - tym razem butelka jest cieniowana, a z tyłu ma fale. Cudowny zapach! Uniseks, mocno orzeźwiający - wyczuwam głównie cytrusy, ogórka i drzewne nuty. Najlepszy na upały, ale lubię używać czasem tego typu perfum również podczas chłodniejszych dni :)

8 comments:

  1. W jakiej perfumerii kupiłaś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. z takimi pytaniami zapraszam na priv - 13cvts@gmail.com :)

      Delete
  2. Idę jutro do Sephory wypróbować Kleina. :)

    ReplyDelete
  3. super zdjęcia!

    ReplyDelete
  4. a co sądzisz o zwykłym Eternity i Ck One??

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie podobają mi się, wolę letnie wersje

      Delete
    2. z eternity podoba mi się jeszcze aqua (chyba zamówię), moment może być ale nie jest jakiś wyjątkowy

      Delete