6/09/2015

NEW IN - EARLY BDAY PRESENTS


Mój facet pospieszył się i zrobił mi już prezent urodzinowy :D Wie, że najbardziej lubię buty i perfumy, dlatego wybrał dla mnie dwa cudowne, słodkie zapachy na lato - owocowo-kwiatowy LACOSTE, EAU DE LACOSTE (m.in. ananas, mandarynka, jaśmin) oraz bardzo owocowy MOSCHINO, PINK BOUQUET (m.in. moje ulubione owoce - malina, ananas, brzoskwinia). Trzecim zapachem, który wybrałam sama jest piżmowa, cytrusowo-różana wersja 212 CAROLINY HERRERY, 212 POP! Od kilku lat podoba mi się to opakowanie (szkoda, że limonkowy napis znajduje się tylko na folii), w końcu zamówiłam w ciemno - piękny! Gorąco polecam zwłaszcza ten ostatni, jeśli tak jak ja uwielbiacie zapach róży i cytrusów - najlepsze połączenie! :)

10 comments:

  1. mam moschino, super jest. :-)

    ReplyDelete
  2. Ale ładny różowy "flakon" 212 ! Dlaczego nie kupujesz w perfumeriach stacjonarnych np Douglas?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bo nie lubię przepłacać. po co mam płacić 2, czasem 3 razy więcej za coś, co jest dostępne w perfumerii internetowej i mimo tego, że jest tańsze, jest oryginalne?

      Delete
  3. ile lat ma Twój chłopak?

    ReplyDelete
  4. Zazdroszczę faceta :-(

    ReplyDelete
  5. Jeżeli miałabyś wybrać tylko jedne perfumy, które ostatnio kupiłaś które by to były? Chcę kupić nowe na lato ale nie potrafię wybrać a mnie zachęciłaś. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, trudny wybór. chyba 212 pop, ale jeśli chcesz coś typowego na upały, to ck one summer :)

      Delete