7/24/2015

NAILS - MINT&GREY&GLITTER




Po bardzo długim czasie wracam w końcu z postami beauty :) Powyżej zdjęcia manicure, który zrobiłam kilka dni temu - uwielbiam łączyć kolory w ten sposób lub malować na inny tylko palec serdeczny/wskazujący, do tego brokat (ten wygląda akurat jak łuski syrenki :D) - nie wieje nudą, cudo! Zdjęcie w większym formacie tutaj. Lakiery użyte przeze mnie - RIMMEL LYCRA PRO 500 PEPPERMINT, GOLDEN ROSE PARIS N°134, ESSENCE NAIL ART SPECIAL EFFECT TOPPER 13 MRS AND MR GLITTER. Na odżywkę Sally Hansen (tutaj) nałożyłam dwie warstwy miętowego lakieru oraz dwie warstwy szarego, następnie brokat, a jako wykończenie 3w1, czyli najlepszy utwardzacz oraz nabłyszczacz z Essence (tutaj), który również przedłuża trwałość lakieru.

6 comments:

  1. Nie lubię mięty, ale podoba mi się w tym wydaniu. Uwielbiam paznokcie o takiej długości. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mnie się już dawno znudziła! a jak przeglądałam ostatnio lakiery, to ją zauważyłam i znowu mi się spodobała *typowa kobieta*, haha :D ale samej mięty nie chciałabym mieć, z szarym najlepiej :) o dziwo urosły mi mocniejsze niedługo po ściągnięciu tipsów i jeszcze się nie połamały :o

      Delete
    2. myślałam też, aby zrobić ją w połączeniu z białym ale niee - szary wygląda z nią świetnie :)

      Delete
  2. Śliczny mani. :)

    ReplyDelete
  3. Wielbię miętowy. :3

    ReplyDelete