8/15/2015

BEAUTY - MUA LUXE LONDON VELVET LIP LACQUERS & MAKEUP REVOLUTION SCANDALOUS SHADE LIPSTICK


Pisałam już kiedyś, że obiecałam sobie przerwę z kupowaniem szminek, ale gdy dowiedziałam się od kochanej Tamarki (którą gorąco pozdrawiam <3) z SiostryOhydki o szminko-błyszczykach z MUA, musiałam je zamówić! :P Na szminkę DEPRAVED z MAKEUP REVOLUTION trafiłam już dawno temu, ale nigdy nie było okazji, aby ją zamówić (nie lubię zamawiać kosmetyków po jednej sztuce), dlatego teraz wzięłam i ją :) Z tej ostatniej jestem bardzo zadowolona, ma przepiękny fioletowy odcień, który jest jeszcze ładniejszy niż nr 422, czyli jeden z moich ulubionych Inglotowych matów. Jest dobrze napigmentowana, utrzymuje się długo na ustach a na górze opakowania jest widoczny taki sam kolor co w środku opakowania. Szkoda, że nie jest matowa, bo byłaby wówczas ideałem. W tym poście mam ją na ustach oraz tutaj. Natomiast ze szminko-błyszczyków MUA LUXE LONDON jestem mniej zadowolona - nie można w nich jeść ani pić, ponieważ rolują się :( CRIMINAL jest w cudownym intensywnym odcieniu różu - tutaj, a ATOMIC to intensywny ciemny pomarańcz (później dodam swatch), który na zdjęciach może wyglądać jak pomarańczowa czerwień - jeżeli takiej szukacie, polecam Inglot nr 814. Szybko wysychają do matu, dlatego trzeba pospieszyć się z aplikacją i należy pamiętać, aby poczekać na wyschnięcie pierwszej warstwy, jeśli chcecie nałożyć kolejną, inaczej będzie to źle wyglądać. Utrzymują się długo na ustach, oczywiście o ile w tym czasie nie jemy ani nie pijemy. Swatch tutaj. MUA ok. 9PLN % lub ok. 15PLN / MR ok. 5PLN.

6 comments:

  1. Jak je nakładasz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. zapomniałam napisać - robię kontur pędzelkiem do ust, potem nakładam normalnie. gąbka z tych szminko-błyszczyków nie nadaje się, bo nie da się zrobić nią równej kreski

      Delete
  2. jakieś inne nowości w kosmetyczce?

    ReplyDelete