8/11/2015

EYEBROWS - REFECTOCIL N°1


Niestety bardzo długo używałam brązowej henny z Delii, przez co moje brwi miały ciepły odcień i były za jasne. Nie chciałam mieć ciemniejszych/w odcieniu włosów, ponieważ wydawało mi się, że takie mi nie pasują (teraz i tak nie robię za ciemnych - wychodzą ciemnobrązowe o chłodnym odcieniu). O żelowej hennie Refectocil usłyszałam już dawno, niestety nie miałam możliwości jej wypróbować. Kilka miesięcy temu dowiedziałam się, że sprzedają ją w moim mieście, ale oczywiście nie chciało mi się po nią wybrać i kupiłam ją dopiero 2 tygodnie temu, ehh :D Jest świetna! Łączę ją z wodą utlenioną 3% w szklanym kieliszku - nie wiem jak z tą, ale tej w proszku nie można rozrabiać np. w plastikowym naczyniu - robię to na oko - ok. 0,5-1cm henny plus 3-4 krople wody, w zależności od ilości tej pierwszej mamy gotową mieszankę na brwi + rzęsy lub same brwi. Na brwiach trzymam ją tylko przez 2 minuty (naprawdę wychodzi 2:30min, ale te pół minuty zabiera mi samo jej nałożenie), bo tak jak wspomniałam na początku, nie chcę, aby były za ciemne - źle się w takich czuję - a na rzęsach zostawiam przez 10 minut. W moim przypadku muszę powtarzać to co tydzień :( Refectocil nie farbuje skóry jak Delia, co jest wielkim plusem. Jednak taką żelową niezbyt przyjemnie nakłada się na włoski, ponieważ się na nich ślizga. Mam numer 1, czyli głęboką czerń, aczkolwiek brwi wychodzą mi ciemnobrązowe, gdy trzymam ją krótko, Po 2 minutach zmywam płynem micelarnym AA. Brwi - pędzel do eyelinera; rzęsy - czysta szczoteczka ze starego tuszu - w ten sposób jest mi najwygodniej ją nakładać. Za 15ml zapłaciłam 14,5PLN.

14 comments:

  1. u mnie trzyma się dobrze tylko tydzień :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. no właśnie o tym mówię, podobno kiedyś była lepsza i efekt utrzymywał się nawet do miesiąca :S

      Delete
  2. Najlepsza ta henna! Ja używam grafitowej i też jest super, dla mnie idealny odcień bo też nie za ciemny i nie za jasny:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. u blondynki nie wyobrażam sobie innego koloru niż grafit :P

      Delete
  3. Ja jestem wiernia hennie z Delii, ale używając brązu wychodzi mi bardzo ciemny odcień tego koloru. Najlepszy efekt jest przez trzy dni, potem tylko gorzej.

    ReplyDelete
  4. ja trzymałam ją przez 3-4 minuty i też były ciemnobrązowe (chociaż wydaje mi się, że po refectocilu wychodzą jeszcze ciemniejsze) ale miały ciepły odcień, który mi nie pasuje i skóra była zafarbowana, dopiero po 2 dniach się zmywała :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. A nakładałaś krem nawilżający wokół brwi? :)

      Delete
    2. nie ale nie wyjeźdżałam za linię brwi - farbowała skórę wokół włosów i to mi się nie podoba :S

      Delete
  5. Najlepsza! Nie chciałaś grafitu?

    ReplyDelete
  6. teraz w inglocie jest w sprzedaży konturówka w żelu do brwi

    ReplyDelete
    Replies
    1. o, sprawdzę, bo mam delikatne prześwity na przodzie brwi i wypełniam je cieniem, dzięki za info :)

      Delete
    2. jeśli się zdecydujesz daj znać jak wrażenia :)
      ja osobiście mam i jestem bardzo zadowolona i z trwałości i z wydajności :P

      Delete