10/14/2015

NAIL ESSENTIALS - UPDATE


Dzisiaj aktualizacja produktów, których używam przed zrobieniem/do wykończenia mojego manicure. Najpierw usuwam skórki przy pomocy żelowego płynu z SALLY HANSEN, który trzymam na paznokciach przez minutę oraz przy pomocy kopytka kosmetycznego (nie lubię używać drewnianych patyczków) i cążek. Cena płynu to ok. 25zł/29,5ml w Rossmannie, a cążki w różnych wariantach kolorystycznych dostaniecie w Kauflandzie za bodajże ok. 10zł. Następnie maluję paznokcie jedną warstwą odżywki SALLY HANSEN NAILGROWTH MIRACLE, czekam ok. 10 minut i zaczynam nakładać cienkie warstwy zwykłego lakieru. Nie pamiętam ile dokładnie kosztowała, chyba ok. 30zł/13,3ml. ESSENCE XXXL VOLUME PLUMPING GEL-LOOK TOP COAT -  używam zamiast żelowego topu z tego postu (Studio Nails trudno znaleźć, poza tym denerwuje mnie butelka, która nie jest przezroczysta i nie widać ile produktu jeszcze zostało...), a nakładam kilka minut po pomalowaniu paznokci ostatnią warstwą zwykłego lakieru. Dzięki niemu na paznokciach mamy prawdziwy żelowy efekt, lakier szybciej schnie i jest bardziej trwały, a jego koszt to tylko 8zł/8ml. Jeśli chodzi o matowe wykończenie, to nadal je bardzo lubię - zwłaszcza na szarych, białych i czarnych paznokciach! - i stosuję ten sam top z Inglota.

8 comments:

  1. http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=47107 to jest ta sama odżywka? ma bardzo słabą ocenę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. widziałam recenzje, sprawdzałam w sklepie przed zakupem - ma inne napisy, może ją ulepszyli, ja jestem bardzo zadowolona!

      Delete
  2. Wypróbuję ten płyn, dużo pozytywnego o nim słyszałam. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja też, każdy zachwalał, super jest :D

      Delete
  3. Czego słuchasz? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.last.fm/pl/user/noiresise :)

      Delete
  4. masz rodzeństwo?

    ReplyDelete