10/27/2015

NEW IN - SHIRO & DAISY EAU SO FRESH SORBET


Moje nowe ulubione perfumy - MASAKI MATSUSHIMA, SHIRO - przepiękny pudrowy zapach, idealny na wiosnę i lato, sprawdzi się również podczas ciepłej jesieni (ja będę używać nawet zimą). Czuć w nim przede wszystkim bawełnę, przez co jest świeży a dzięki białemu piżmu jest trochę ''ciepły'', dlatego nadaje się do używania prawie przez cały rok. Nie przytłacza, jest jednoczeście elegancki i nieformalny, co w nim uwielbiam! MARC JACOBS, DAISY EAU SO FRESH SORBET - owocowo-kwiatowa wersja (na wiosnę, lato i ciepłą jesień) z tego roku, w składzie m.in. mandarynka, kwiat jabłoni, lotos. Na skórze pachnie bardzo intensywnie, ale na szczęście na włosach delikatnie - cudowny! Jeśli chodzi o DAISY SORBET, to nie przypadła mi do gustu, ponieważ niczym nie zachwyca i pachnie jak L'Eau Jolie Lempickiej, którą kiedyś miałam i która bardzo szybko zaczęła mnie drażnić. A szkoda, bo flakon podoba mi się bardziej ze względu na kolor cieczy (fiolet) i mniejszą ilość kwiatków, więc chętnie przygarnęłabym i ten ;)

7 comments:

  1. Co myślisz o Daisy Sunshine i Delight?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sunshine niestety nie wąchałam, delight podobała mi się i miałam kupić ale wydaje mi się, że jest podobna do eau so fresh sunshine - możliwe, że WYDAWAŁA mi się taka wtedy, gdy kupiłam próbkę (a potem gdzieś zgubiłam), więc na razie nie porównam

      Delete
  2. Daisy uwielbiam :_)

    ReplyDelete
  3. Co to za pomadka w poście neon pink?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ołówek do ust inglot nr 29

      Delete
  4. Tester shiro znajde w perfumerii?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wydaje mi się, że jest w sephorze (widziałam tam inne perfumy matsushimy), a zamawiałam próbkę z jednej z perfumerii internetowych - tak poznałam zapach

      Delete