10/17/2015

SALLY HANSEN - SUGAR COAT LICK-O-RICH & CHERRY DROP


Po dodaniu recenzji białego lakieru 200 SUGAR FIX, postanowiłam przejrzeć jeszcze raz dostępne kolory i dopiero wtedy zauważyłam czarną wersję 800 LICK-O-RICH. Zamówiłam także czerwoną 300 CHERRY DROP, chociaż nie bardzo przepadam za lakierami w tym kolorze - okazało się, że półmat (czarny to również półmat, za to biały jest 100% matowy) wraz z piaskowym efektem podoba mi się bardziej i będę go chętniej używać niż tego zwykłego. Wracając do półmatu, osoby, które miały do czynienia z lakierami tego typu wiedzą, że na początku mają one normalną formułę, dopiero po chwili wyłania się piaskowa - tu w niektórych miejscach może przebijać ta pierwsza (przy krawędziach, jeśli nie udało się nałożyć piasku oraz na całym paznokciu - jednak tutaj mamy już półmat, bo pierwsza warstwa słabo przebija przez piasek), co osobiście trochę drażni mnie w czarnej wersji, ponieważ bardzo zależało mi na idealnym macie właśnie w tym przypadku. Spróbowałam nałożyć matowy lakier z Inglota, ale całkiem zepsuł piaskowy efekt, nałożenie trzech warstw również nic nie dało. Nie pozostaje mi nic innego jak używanie matowego topu na zwykły czarny lakier, jeżeli będę miała ochotę na taki manicure ;) Na pewno za jakiś czas kupię jeszcze jedną sztukę białego, bo wygląda pięknie i z całej trójki jest najlepszy :) Koszt to ok. 8zł/11,8ml na allegro.

12 comments:

  1. Kiedy pojawi się nowa stylizacja? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. na razie jest zimno i ciemno - nie ma warunków do zdjęć + nie chce mi się nigdzie wychodzić w taką okropną pogodę :( ale przynajmniej nadrabiam teraz spore zaległości w zakładce beauty :D

      Delete
  2. Widziałaś gdzieś ładną torbę w kolorze?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie, nie rozglądam się za torbami :(

      Delete
  3. Co sądzisz o bazie i topie 2w1? Co ile malujesz pazurki? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zależy czy jest dobry, ale szczerze mówiąc nie przepadam za takimi wynalazkami - wolę zwykłą odżywkę, która pomaga paznokciom rosnąć i chroni je przed odbarwieniem + mocno nabłyszczający top, który daje efekt żelowych paznokci i przedłuża trwałość lakieru :) różnie - najczęściej codziennie, jeśli mam czas/ochotę :)

      Delete
    2. Dziękuje za odpowiedź. Jaki kolor lakieru lubisz najbardziej?

      Delete
    3. proszę :) nie mam jednego ulubionego, ale jeśli mam wybrać - biały :)

      Delete
  4. matowe pomadki jak nakładasz??

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak jak zwykłe - najpierw robię kontur pędzelkiem, potem maluję usta szminką

      Delete
  5. co myślisz o Ewelinie Bochnik?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie znam, wygoglowałam - nie mój styl

      Delete