1/24/2016

NAILS - LILAC & GOLD


Mój ulubiony lakier do zdobień - BARRY M, NAIL PAINT AQUARIUM COLLECTION #2. Zdjęcie w większym formacie tutaj. Złoto wygląda pięknie z każdym kolorem i wolę je bardziej niż srebro. Pokrywam nim cały paznokieć, robię na środku tylko grubą pionową kreskę lub trójkąt u dołu. Resztę paznokci (najczęściej dwa) zostawiam z samą kolorową bazą, aby efekt nie był przesadzony - tym razem użyłam lakieru ESSIE, LILACISM  w kolorze bzu na środkowy i serdeczny palec. Niestety nie udało mi się uchwycić realnego odcienia, najbardziej zbliżony jest na drugim zdjęciu (chłodny fioletowo-szary z przewagą fioletu), na swatchu wyszedł bardziej niebieski. Kiedyś zdobiłam również w taki sposób klik, ale na to trzeba poświęcić trochę więcej czasu. Oczywiście przed zrobieniem manicure usuwam skórki i nakładam odżywkę Sally Hansen, a na sam koniec top Essence, o których pisałam w tym poście. Koszt lakieru Barry M to 14-20PLN, natomiast Essie ok. 35PLN. Zastanawiam się także nad nr 1, czyli Mermaid w różnych odcieniach niebieskiego, cudo! :)

18 comments:

  1. Kiedy będzie nowa stylizacja??

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem, nie znoszę robić zdjęć zimą przez temperaturę i światło. nie chcę również rozbierać się specjalnie, aby pokazać co mam pod spodem, to głupota ryzykować chorobą ale jak tylko zrobi się cieplej, nadrobię zaległości :)

      Delete
    2. A wewnątrz nie możesz? :-(

      Delete
    3. nie mam za bardzo odpowiednich warunków, do tego potrzebne jest dobre światło (tym bardziej teraz) i szerszy obiektyw

      Delete
  2. Ale fajne<3

    ReplyDelete
  3. Mac czy Inglot?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie porównywałabym tych dwóch firm, a przynajmniej matów, bo inglot to 100%, 'tępy' mat, a mac nie - lubię jedne i drugie

      Delete
  4. jak się nosi essie? ile warstw nałożyłaś? wart swojej ceny?

    ReplyDelete
    Replies
    1. zapomniałam napisać - 2 warstwy, manicure był nienaruszony przez 4 dni (użyłam żelowego topu), wczoraj kawałek odpadł ale tylko z jednego paznokcia

      Delete
  5. Masz jakieś kompleksy?

    ReplyDelete
  6. ale nas zaniedbujesz :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. pisałam, że nie lubię robić zdjęć zimą przez temperaturę i złe światło, w dodatku miałam jeszcze egzaminy, teraz robi się cieplej i od wtorku będą zdjęcia (oby tylko pogoda dopisała) :)

      Delete
  7. jaka pomadka na instagramie w ostatnich fotach?

    ReplyDelete