1/09/2016

SHOPPING LIST
































W tym sezonie, jak i w poprzednim aksamit jest moim ulubieńcem! Rok temu miałam okazję dorwać tylko spodnie z tego materiału z Mango, teraz uzupełniam braki w mojej szafie pojawiły się dwa topy z działu TREND (zastanawiam się jeszcze nad burgundowym), marynarka TREND, którą dostaniecie w sklepie za 30PLN na wyprzedaży, niestety online jest nadal za 199 (!) oraz kimono również z tej samej kolekcji. Botki z gniecionego aksamitu są fajnym urozmaiceniem dla tych klasycznych, skórzanych. Biały T-shirt Conscious (od razu informuję, że nie jest to śnieżnobiała biel jak na zdjęciu ze strony, tylko złamana biel - i bardzo dobrze, bo taką wolę) wykonany ze 100% lyocellu, który pokazałam już na blogu we wrześniu, świetna jakość! Ostatnią rzeczą z H&M są spodnie w tropikalny wzór idealne na cieplejsze dni z działu TREND. Prawdopodobnie kupię również top do kompletu i razem ze spodniami będzie wyglądać jak kombinezon. Niestety online nie ma już mojego rozmiaru, więc będę musiała poszukać go stacjonarnie. Jeżeli lubicie biżuterię z H&M, polecam te oryginalne pierścionki w najpiękniejszym odcieniu złota, czyli rose gold - cena niska, więc jeśli szybko Wam się niszczy, nie będzie dużej straty (mnie od kilku lat to się nie przytrafiło, może poprawili jej jakość?). Do tego bucket bag z Zary, bardzo lubię ten fason, jednak szkoda, że nie jest z prawdziwej skóry.

12 comments:

  1. Czy to kimono nie wygląda na Tobie szlafrokowato? Podoba mi się ale boję się takiego efektu.. :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeszcze nie wiem, dopiero zamówiłam :D stacjonarnie go nie było, więc jeśli będzie źle wyglądać, oddam :)

      Delete
    2. Jak kimono?

      Delete
  2. http://www2.hm.com/pl_pl/productpage.0321621001.html podoba Ci się?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam podobny ale bez paska z kolekcji trend :)

      Delete
  3. super zakup. :)

    ReplyDelete
  4. Używałaś innych kosmetyków Mac oprócz szminek?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dostałam kilka próbek ale przetestowałam raz tylko jakiś tusz do rzęs - beznadziejny, podrażnił mi oczy... mam jeszcze krem i płyn (chyba) do demakijażu, zrobię post, gdy wszystko wypróbuję

      Delete
  5. Miałam nadzieję na większą częstotliwość dodawania postów skoro wróciłaś do blogowania.. :( ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. spokojnie! :D rano dodam recenzję kremu do twarzy bioliq :) od kilku dni się za to zabieram ale nie mogę trafić na dobre światło

      Delete