2/25/2016

MUST HAVE - ADIDAS X STELLA MCCARTNEY DIORITE ADIZERO & BARRICADE


Najciekawszy i najbardziej oryginalny model DIORITE ADIZERO - bardzo podoba mi się to połączenie zieleni i różu! Jednak wolałabym, aby żółta wstawka została zastąpiona różową, ponieważ trochę mnie drażni, ale może będzie ok w rzeczywistości (mam nadzieję). Jeśli chodzi o BARRICADE - mają piękny odcień różu/nude, ale raczej nie dostanę ich w normalnej cenie, z dostępnością również trudno. Ostatecznie zamówię jakieś inne, byle w takim samym lub najbardziej zbliżonym odcieniu. W tym tygodniu zaaktualizuję wreszcie zakładkę beauty (krem do twarzy Bioliq + moje nowe odkrycie - krem/żel pod oczy Rival de Loop z Rossmanna) oraz dodam obiecany post o perfumach. I oczywiście pojawią się także posty ze stylizacjami, o ile pogoda na to pozwoli :)

10 comments:

  1. Do czego będziesz nosić?

    ReplyDelete
    Replies
    1. diorite na pewno do rzeczy w cielistym, szarym, różowym, oliwkowym/khaki, czarnym i białym kolorze + mam zamiar kupić kurtkę w takim zielonym odcieniu :) a barricade pasują raczej do wszystkich kolorów :D

      Delete
  2. Jak Foreo? Używasz ciągle?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, codziennie. co tu dużo mówić - jest super, w zakładce beauty jest recenzja :)

      Delete
  3. który model diorite też Ci się podoba?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wszystkie są ładne, ale jeśli miałabym jakiś kupić, to chyba ten piaskowy z bordowymi wstawkami

      Delete
  4. Zamówiłaś już? Gdzie patrzyłaś na Barricade?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, właśnie na nie czekam i zrobię potem z nimi stylizację :) znalazłam kilka par na ebayu, ale ceny są kosmiczne

      Delete
    2. Skąd zamawiałaś Diorite?

      Delete
    3. ze sklepu internetowego, a jak chcesz dokładne namiary - 13cvts@gmail.com

      Delete