2/27/2016

MUST HAVE - SPRING/SUMMER FRAGRANCES

Obiecałam sobie, że w tym roku kupię tylko 2-3 perfumy na sezon wiosna/lato, ponieważ muszę zużyć też inne. Z powyższych znam wyłącznie zapach większości wersji AQUA ALLEGORIA, GUERLAIN - a najbardziej interesuje mnie MANDARINE BASILIC i PAMPLELUNE (cytrusowe - mandarynka/grejpfrut, czyli idealne na lato). Dzisiaj wybieram się do Douglasa, ale wątpię, żeby nowe edycje DAISY były już dostępne :( Za to można zamówić je na zagranicznej stronie Sephory. Obstawiam, że jak zwykle spodoba mi się tylko owocowy i lekko kwiatowy EAU SO FRESH BLUSH (grejpfrut, gruszka, wiciokrzew), jednak patrząc na same nuty, wszystkie 3 zapachy mają szansę - kwiatowo-owocowa DAISY BLUSH (mimoza, bergamotka, gruszka) oraz pudrowo-kwiatowa DAISY DREAM BLUSH (frezja, fiołek, konwalia) :D Jestem ich bardzo ciekawa, tak samo jak LES DELICES DE NINA, NINA RICCI, który jest podobno bardzo słodki (karmel, pralinki), owocowy (truskawka, malina) i cytrusowy (cytryna, mandarynka) - świetne połączenie!

7 comments:

  1. podoba Ci się daisy dream?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie, jest podobna do ysl parisienne

      Delete
  2. Wąchałaś Blush?

    ReplyDelete
    Replies
    1. niestety nie + zapomniałam wejść do drugiego douglasa, ale i tak by pewnie nie było :(

      Delete
  3. Cudne flakoniki.

    ReplyDelete
  4. jakie jedzenie lubisz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. uwielbiam wszystko co ostre (dodaję prawie do wszystkiego słodki sos chili lub ostrą paprykę), kocham kuchnię meksykańską oraz włoską i lubię chińską :D

      Delete