3/02/2016

MUST HAVE - N° 1 SUMMER FRAGRANCES '16


Te zapachy na pewno muszą znaleźć się w mojej kolekcji! Co roku (licząc od 2012) kupuję nową wersję CK ONE SUMMER oraz ETERNITY SUMMER. Wyjątkiem był tamten rok, gdzie ES nie przypadło mi do gustu i trochę przypominało mi inny zapach, który już posiadałam. Mam nadzieję, że tym razem jeden i drugi będzie super, ponieważ flakony są cudowne - kocham egzotyczne motywy! W cytrusowo-drzewnym i typowo letnim CK ONE znajdują się jedne z moich ulubionych nut - mojito, limonka, cytryna; a w kwiatowo-cytrusowym ETERNITY (prawdopodobnie będzie nadawać się również na wiosnę jak reszta ES) - bergamotka, liść palmy oraz wanilia - ta ostatnia akurat nie należy do moich faworytów, ale może będzie dobrze współgrać z resztą i zapach nie będzie przytłaczający. Niestety z tego co widzę na stronie Douglasa nie są jeszcze dostępne + ostatnio zapomniałam sprawdzić w stacjonarnym sklepie, bo całkiem wyleciało mi to z głowy i nawet nie znalazły się na mojej poprzedniej liście.

7 comments:

  1. Ale fajne buteleczki!

    ReplyDelete
  2. jaką masz ulubioną perfum?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ogólnie nie mam ulubionej, bo podoba mi się dużo różnych zapachów :) ale teraz używam głównie masaki matsushima, shiro i moschino, pink bouquet

      Delete
  3. aż sprawdzę:3

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja nie mogę się już doczekać! :D

      Delete
  4. Ile masz wzrostu?

    ReplyDelete