3/15/2016

NEW IN - INGLOT ESSENTIALS


Wpadłam dzisiaj do INGLOTA, aby wybrać w końcu odpowiedni bronzer i róż (ten z The Balm jest jednak za ciepły a róż za ciemny do mojej karnacji) oraz tusz do rzęs + dokupić również konturówkę nr 67, bo został mi już mały ogryzek... Oczywiście skończyło się na zakupie dodatkowych rzeczy... :D Niestety ze sklepu zniknęła szafa z matami i zostało tylko kilka testerów z każdego rodzaju... Ołówka nr 32 nie było (ale jutro zamówię :P), za to tym razem trafiłam nareszcie na konturówkę nr 74 - na ręcę wygląda super, zobaczymy jaka będzie na ustach. Kupiłam osobno magnetyczne kasetki, więc wszystko jest razem (szkoda, że nie ma odpowiedniego rozświetlacza) i świetnie to wygląda. Wybrałam matowy róż w jasnym odcieniu nr 72 oraz matowy puder do modelowania twarzy HD nr 505 w zimnym odcieniu klik. Wymieniłam cień do powiek na chłodniejszy, matowy odcień AMC nr 363 i dobrałam jasny cielisty cień AMC nr 142 z drobinkami do malowania wewnętrznego kącika oka. Obawiam się tuszu, ponieważ ma grzebyk a nie normalną szczoteczkę (najbardziej lubię silikonowe), chciałam pogrubiający Secret Volume a znowu ten miał ją dużą i krótką - na pewno niewygodnie taką malować i trzymać, i jest go mniej. Wzięłam wydłużający PERFECT LENGTH & DEFINE, wydłużenia nie potrzebuję, bo moje rzęsy są już długie ale z tego co widziałam, ten tusz cieszy się największą popularnością i uznaniem z nich wszystkich, najwyżej następnym razem znowu zaryzykuję i kupię Secret Volume.

17 comments:

  1. Cienie można wyjmować?

    ReplyDelete
  2. Konturówka nr 74 cieszy się ogromną popularnością odkąd Maxineczka mówiła o nie na swoim kanale jako zamienniki "słynnej" pomadki marki Anastasia (nie wiem jak to się dokładnie pisze). Sama się nad nią zastanawiałam. Może stąd problem żeby ją dostać.
    Jak to usunęli maty? A to tak można? :P A U Was typowo sklepy czy stoiska są? Bo ja w Poznaniu mam i jedno i drugie ale wolę sklepy bo są przeważnie większe i jest więcej towaru. Choć widziałam że niektóre stoiska się rozwijają przechodzą metamorfozy i są coraz większe oraz asortyment zaczyna dorownywac tym z sklepów.
    Jestem też B ciekawa czy będziesz zadowolona z bronzera HD 505. Ja mam i niestety leży. Nie przypadł mi do gustu. Może to problem pędzla ale jest bardzo wyraźny mam wrażenie że jestem "brudna" na twarzy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mamy sklep, zostawili po kilka testerów z każdego rodzaju produktu :/ w opolu w dwóch inglotach mają dużo więcej rzeczy, będę jechać za jakiś czas, to sprawdzę jeszcze raz 32 i wezmę :) za 74 patrzyłam chyba od dwóch lat i dopiero teraz się pojawiła. jestem zadowolona z bronzera ale chyba wolałabym jeszcze chłodniejszy... może spróbuj nakładać skunksem jak ja, mało produktu i efekt subtelny :)

      Delete
  3. na pierwszym planie ta kostka co to ?

    ReplyDelete
  4. Dostałaś?

    ReplyDelete
  5. użyłaś? jesteś zadowolona? mam kredkę 74 i jest fajna. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, ale z tuszu pół na pół, jak myślałam. wolę 67, bo jest niemal w kolorze moich ust. najbardziej udało mi się z różem - super odcień, taki typowo różany i chłodny :D

      Delete
    2. Pokaż ten róż na jakiejś fotce. Tak dokładniej.

      Delete
    3. http://s25.postimg.org/v4wdq3dnz/DSC_8930.jpg

      Delete
  6. nie szkoda Ci pieniędzy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jakby mi było szkoda, nie kupiłabym. i bez przesady, w końcu czymś muszę się malować + to są kosmetyki ze średniej półki cenowej a nie 'maki', diory, chanele itp, więc za jeden kosmetyk nie zapłaciłam prawie tyle co za wszystkie

      Delete
    2. Co to za pytanie?? ;)

      Delete