3/12/2016

S/S MUST HAVE - AVARCA PONS POP



NUBUCK FUCHSIA / FLUORESCENTE / NARANJA / TIBET / NUBUCK CANDY / BICOLOR CANDY / VERD MENORCA / NUBUCK VIOLETA


Piękne kolory! Najchętniej zamówiłabym wszystkie z mojej listy + czerwone, o których zapomniałam x) W tamtym roku kupiłam 3 pary - srebrne (PLATA), ulubione złote (ORO) i beżowe (TAUPE). A w nadchodzącym sezonie w mojej szafie na pewno muszą znaleźć się fuksjowe, zastanawiam się również nad pomarańczowymi i oliwkowymi. Skórzane i bardzo wygodne, sprawdzają się nawet w upał, gorąco polecam :D

7 comments:

  1. Faktycznie piękne. :O <33

    ReplyDelete
  2. jaki rozmiar kupujesz?

    ReplyDelete
  3. jeszcze jedno pytanie, bierzesz czarne albo biale?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie, nie podobają mi się - zwłaszcza czarne, takie zwykłe

      Delete
  4. Wypróbowałaś już Eternity Summer na ten rok? Chcę zamówić któryś a Tobie najbardziej podoba się która wersja?

    ReplyDelete
    Replies
    1. niestety jeszcze nie :( nigdzie nie widzę nawet próbki... zdecydownanie 2013 (jak na razie) :D

      Delete