4/12/2016

MINI WISHLIST

Dwie rzeczy z listy już kupiłam - srebrny rozświetlacz w płynie INGLOT AMC #61, jeżeli lubicie subtelny efekt bez brokatu, to ten będzie idealny oraz ołówek do ust INGLOT #32 (pisałam, że jest podobny do konturówki #74 ale na ustach różnica jest spora, także możecie spokojnie kupić/zamówić xD). Zamawiam właśnie stację dokującą do mojego Iphona 6S w kolorze ROSE GOLD, bo bardzo nie lubię ładować bezpośrednio przez kabel, a z zakupem perfum muszę nadal czekać, ponieważ nie było ich jeszcze w Douglasie... Wąchałam wszystkie 3 wersje DAISY BLUSH - Eau So Fresh po chwili pachnie identycznie jak wersja z tamtego roku, czyli Sorbet... Bardzo się zawiodłam! Daisy jest nijaka, zapach szybko znika a Daisy Dream nawet nie pamiętam. W tym roku Jacobs w ogóle nie zachwyca, na dodatek ceny w perfumerii (na pewno w przypadku ESF) poszły w górę, ciekawe co wymyśli za rok, ehh. Biorę od razu dwa Kleiny, jeśli jeden i drugi mi się spodoba :)

13 comments:

  1. Czym nakładasz rozświetlacz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. palcami bezpośrednio na podkład przed nałożeniem pudru - inaczej będą brzydkie ślady

      Delete
    2. Wcześniej jaki miałaś?

      Delete
    3. the balm mary-lou manizer, potem (aż do teraz) wibo ale jednak wolę delikatniejszy efekt jaki daje inglot

      Delete
  2. czyli marc się nie postarał.

    ReplyDelete
  3. Wrzucisz zdjęcia gdzie masz konturowke 74 i ołówek 32?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 32 jest tutaj - http://13cvts.blogspot.com/2016/04/13th.html
      a 74 - http://13cvts.blogspot.com/2016/04/by-lake.html i http://13cvts.blogspot.com/2016/03/denim-jacket-adidas-superstar.html

      Delete
    2. na ręce - http://s25.postimg.org/d5f932n73/inglot32_74.jpg ale na zdjęciu nie widać aż takiej różnicy i prawdziwego koloru, w rzeczywistości 32 jest ciemniejsza od 74 i wpada w fiolet, a 74 bardziej w brąz (ale nie jakoś mocno)

      Delete
  4. Wolisz 74 czy 32?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie zastanawiałam się xD 32 wpada w fiolet i jest ciemniejsza, 74 można prędzej nosić na co dzień... jedna i druga super ale do mojego codziennego makijażu (gdy nie chcę malować ust na mocniejszy kolor i wybieram neutralny) wolę 67 :)

      Delete
  5. to może jednak zdecyduję sie na tą 74 :)
    ja Cię podziwiam - 100 pytań do i jeszcze odpisujesz :) hi hi
    dziękuję za zdjęcia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha :D proszę! jeszcze powiem tylko, że 32 jest bardziej miękka i łatwiej ją nałożyć a 74 bardziej precyzyjna ale trzeba strugać po każdym pomalowaniu ust

      Delete