4/15/2016

MY EVERYDAY MAKE UP


Dzisiaj dodaję listę kosmetyków, których używam na co dzień. Usta najczęściej maluję w neutralnych kolorach - mój ulubiony to różowy nude #25 oraz mniej różowy #67 (prawie w odcieniu moich ust),  myślę jeszcze nad jedną konturówką #63, ale nie wiem czy nie będzie za bardzo brązowa, pojadę potem sprawdzić. Wszystko oprócz kredek trzymam w wężowej kosmetyczce z MANGO - kredki, pędzle oraz akcesoria do manicure w przezroczystym szklanym pojemniku. Transparentny puder CATRICE, PRIME&FINE (recenzja), podkład KOBO, IDEAL COVER MAKE UP (recenzja / podobno go wycofali, zdążyłam kupić kilka przecenionych sztuk na zapas...), maskara, róż + bronzer oraz cienie INGLOT, pisałam już o nich w tym poście, delikatny srebrny rozświetlacz w płynie (na podkładzie aż tak się nie świeci jak na ''gołej'' twarzy/ciele/swatchu) INGLOT #61, czyli mój najnowszy zakup - nakładam palcami bezpośrednio na podkład, nie na puder, bo makijaż się zniszczy! Jeśli chcecie efekt ''latarni'', polecam The Balm, Mary-Lou Manizer lub Wibo, Royal Shimmer w szampańskim odcieniu. Post o pędzlach jakich używam do makijażu znajdziecie tutaj a swatche wszystkich kosmetyków INGLOT tu (kredki po prawej w świetle słonecznym), korektor pod oczy MAX FACTOR w tym poście. Płyn DURALINE z INGLOTA kupiłam już dawno temu, jedną kroplę aplikuję prosto do opakowania podkładu Kobo, od razu lepiej rozprowadza się na twarzy i wygląda naturalnie, używam również do nakładania białego eyelinera (jest wówczas bardziej kremowy + lepiej się nim pracuje) i sypkich cieni. Kiedyś dodałam post ze zdjęciem makijażu, którego na co dzień nie robię, klik. A mokre chusteczki z H&M zawsze się przydadzą, nie tylko podczas wykonywania makijażu, dlatego noszę je także w torebce :) 

22 comments:

  1. Czy możesz mi polecić taki rozświetlacz ale tańszy? Którą konturówkę byś wybrała przy ograniczonym budżecie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. innych nie znam, ale ten jest bardzo wydajny, opłaca się za tę cenę :)

      Delete
    2. Anonimie ja mam inny z Inglot a kosztował chyba z 40-50 zł a zakupiony z dwa lata temu i praktycznie całe opakowanie. Musiałabym go wyrzucić i zainwestować w nowy bo prędzej zacznie mi szkodzić niż go zuzyje. Myślę że Alicja ma rację lepiej wydać raz a na produkt wydajny.

      Delete
    3. A konturówkę?

      Delete
    4. zależy jaki chciałabym uzyskać efekt, jeśli najbardziej naturalny - 67

      Delete
  2. Myślisz że mogłabym dodać duraline do podkładu z pompką? Tj np do wycisnietej jednej pompki? Ile kosztował ten płyn?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie mam pojęcia, ale mogę sprawdzić jutro, bo mam jakąś próbkę podkładu hd z inglota a on właśnie ma taką konsystencję :) kupiłam go, gdy był tańszy, sprawdziłam cenę i teraz kosztuje 26zł

      Delete
    2. Będę wdzięczna :) a HD jak oceniasz?

      Delete
    3. prosiłam o najjaśniejszy a i tak jest o kilka tonów za ciemny xD szkoda, bo chciałam go wypróbować + ten mój z kobo został podobno wycofany (widziałam, że malutki trójkąt jest w zestawie do konturowania - niestety nie zbawi mnie to, bo jest za mały a z pozostałymi trzema nie będę miała co zrobić), ale nałożę na kawałek twarzy, a potem zmyję :)

      Delete
    4. nie widzę różnicy po nałożeniu, jak dodałam duraline, to konsystencja była po prostu bardziej oleista i lepiej się nakładało na twarz, ale nie wiem czy jest sens w takie bawienie się - jest niewygodnie, bo najpierw trzeba dać podkład np. na dłoń a potem kroplę duraline i to wymieszać, a część podkładu na niej i tak zostaje...

      Delete
    5. Czy podkład dzięki temu jest bardziej nawilżający?

      Delete
    6. wydaje mi się, że duraline tylko natłuszcza, nie nawilża + nie byłabym w stanie stwierdzić tego po jednym razie i gdy nałożyłam go sobie tylko na kawałek twarzy... ja pod swój podkład używam kremu ultranawilżającego z ziaji (zrobię o nim post za niedługo), więc polecam po prostu zakup jakiegoś odpowiedniego do Twojej cery zamiast kombinowania :)

      Delete
  3. kredka 32 chyba przypadła do gustu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak ale 67 i 25 nadal wygrywają :D

      Delete
  4. to wszystkie Twoje kosmetyki? Nie masz więcej, czy to te najcześciej używane?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tych ze zdjęcia używam codziennie, a mam dużo więcej - np różne kredki do oczu, eyelinery, wielką paletę z setką (?) cieni... o tej ostatniej chcę zrobić kiedyś post, ale bardzo rzadko maluję się inaczej. używałam częściej zaraz po zakupie, bo nowość w kosmetyczce itp i teraz nie kupuję, jeśli wiem, że będą leżeć

      Delete
  5. Pokażesz makijaż oczu zrobiony tymi cieniami? Wszędzie na ostatnich postach masz okulary :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mogę zrobić takie zdjęcie/zbliżenie telefonem, nie podoba mi się to robione nikonem, nie mam odpowiedniego obiektywu do tego - zwykłego kitu albo np. 18-270mm

      Delete
    2. Chętnie zobaczę ;)

      Delete
    3. ok, to zrobię potem

      Delete
  6. byłam dzisiaj zobaczyć ten korektor MF i niestety ale dla mnie za jasny :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. szkoda, bo jest naprawdę świetny :( ja szukałam właśnie takiego jasnego, bo wszystkie były dla mnie za ciemne :/

      Delete