4/04/2016

NAIL ESSENTIALS (UPDATE) & INGLOT NAIL POLISHES


Zamierzam zrobić wkrótce porządek w zakładce beauty + trochę w niej pozmieniać (m.in. dodam swatche lakierów i szminek), a dzisiaj - aktualizacja moich niezbędników do manicure oraz zdjęcie wszystkich Inglotowych lakierów z mojej kolekcji, tutaj w większym formacie, wcześniejsza aktualizacja tu. Ostatnim razem kupiłam odżywkę do paznokci INGLOT SILK WRAP (wzięłam zamiast Nail Strengthener, o której myślałam początkowo, jednak nie jestem pewna czy można używać na nią lakier - jeśli miałyście z nią do czynienia, dajcie znać!), w najbliższym czasie prawdopodobnie kupię również olejek CUTICLE OIL do skórek i paznokci. Używam dwóch kosmetyczek - w wężowej z MANGO (kiedyś już pokazywałam na blogu i instagramie) noszę najpotrzebniejsze rzeczy do makijażu, np. puder, gdy gdzieś wychodzę lub jadę, a w niebieskiej INGLOT wszystko do manicure. Oprócz odżywki znajduje się w niej top GEL EFFECT oraz matowy top, gumka INVISIBOBBLE, pilnik, biały lakier ESSIE, BLANC (służy mi jako baza np. pod neony) i ten, którym będę malować paznokcie danego dnia, a robię to co 2-3 dni. Jutro zamówię próbnik, więc będę mogła pokazać Wam od razu kolory wszystkich lakierów. 701, 702 i 707 to maty, 036 mam na paznokciach w poprzednim poście a 389 w tym.

20 comments:

  1. będzie recenzja?

    ReplyDelete
    Replies
    1. coś tam zrobię, ale muszę ogarnąć najpierw inne posty

      Delete
  2. ten olejek do skórek jakiej firmy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. inglot :) już kupiłam - https://www.instagram.com/p/BDyUbLpO6ZJ/?taken-by=noiresise

      Delete
    2. Teraz widzę, że to ten sam co kupowałam zmylilo mnie białe pudełko bo kiedyś sprzedawali bez :)

      Delete
    3. tak jak lakiery kiedyś ;)
      nie wiem jak teraz bo lakierów już b dawno nie kupowałam a olejek w ostatnim czasie miałam inny

      Delete
  3. To nie wiem jak ten ale kupiłam kiedyś ten tradycyjny Inglota i uważam że jest naj. Żadne Neonaile itp. Więc pewnie ten będzie też ok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. widziałam właśnie bardzo dużo pozytywnych opinii, więc się skusiłam :D

      Delete
  4. kiedy kupiłaś kosmetyczkę? jesteś zadowolona? sprawdziłaby się do torebki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok. tygodnia temu, jestem bardzo zadowolona, taką chciałam. raczej nie, bo nie jest duża i na pewno nie pomieściłaby mojej kasety z różem+bronzerem... ale mogę sprawdzić dokładnie, gdy wrócę do domu :)

      Delete
    2. zamierzasz coś jeszcze zakupić w Inglocie?

      Delete
    3. polerkę i chyba jakiś kufer na kosmetyki :D

      Delete
    4. tak jak myślałam - ta duża kaseta się nie zmieści, a takie szersze opakowania np. puder trzeba dać na sam spód

      Delete
    5. jeśli chcesz, mogę podać Ci jej dokładne wymiary :)

      Delete
    6. kurczę to raczej nie bo chciałam jakąś zgrabną, żeby wszystko się pomieściło, ale żeby też nie zajmowała połowy miejsca w torebce

      Delete
  5. JAK SPRAWDZIŁA SIĘ ODŻYWKA INGLOT SILK WRAP?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie zauważyłam poprawy kondycji paznokci + nie nadaje się, aby używać jej samej (robią się smugi, bo nierównomiernie się nakłada, ehh), razem z lakierem nieładnie współpracuje - lubi się rozmazywać w jednym/kilku miejscach. najlepsza to opi original nail envy - od razu widziałam i czułam różnicę, paznokcie zrobiły się twardsze i się nie rozdwajają. najlepiej zrobić na sam początek kurację, ja ją ominęłam, bo nie lubię mieć niepomalowanych paznokci, ewentualnie można kupić zawsze wersję kolorową (jest kilka kolorów do wyboru) ale nie wiem jak z jej jakością - nie mam, więc się nie wypowiem. ja wzięłam od razu bezbarwną z myślą o bazie pod lakier kolorowy a nie kuracji

      Delete
    2. Dobrze, że napisałaś o tych smugach bo w takim razie nie kupię jej
      a OPI już sobie zobaczyłam i na pewno wypróbuję - dzięki :)

      Delete
    3. bo on jest taki biały-kremowy a nie przezroczysty i np. z taką jedną bazą z essie dzieje się to samo (nie pamiętam którą miałam) :X a opi w sephorze kosztuje ok. 120zł... na stronie internetowej nawet nie widzę original ale stacjonarnie chyba był, jak ostatnio patrzyłam. na allegro jest za 80 + przesyłka 8 coś, jak chcesz namiary na sprawdzonego sprzedawcę, napisz na 13cvts@gmail.com :)

      Delete