4/28/2016

NEW IN - BIOVAX OLEJEK BAMBUS & AVOCADO


2 lata temu używałam innego olejku BIOVAX - Eliksir 3 oleje - miałam go bardzo długo, ponieważ nie używałam regularnie (na początku co drugi dzień może przez 3 miesiące), teraz postanowiłam być systematyczna ;) Tym razem wybór padł na regenerujący olejek BAMBUS & OLEJ AVOCADO i jestem z niego bardzo zadowolona! Ma piękny zapach, lepszy od eliksiru. Nakładam na wilgotne włosy po myciu co drugi dzień - robię to dopiero od niedzieli, ale już od pierwszego użycia moje włosy były w dotyku miękkie jak aksamit (!), wygładzone i lepiej się układały + wyglądały na bardzo zdrowe i zadbane, efekt ten utrzymuje się do trzeciego mycia (ja myję włosy codziennie a ciągle są gładkie). Pamiętajcie, aby nie przesadzić z ilością olejku, bo zrobią się ''tłuste strąki''. Zdjęcie informacji z tyłu opakowania oraz składu tutaj. 50ml kupicie za 30zł np. w Super-Pharm.

12 comments:

  1. Nakładasz na całe włosy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie, od połowy długości w dół

      Delete
  2. na suche nie dajesz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie, bo pochłaniają wtedy więcej produktu

      Delete
    2. poza tym wygodniej mi aplikować wszystko na mokre włosy

      Delete
  3. Myjesz włosy rano czy wieczorem? Nie wolisz olejowac włosów naturalną metodą tj olej na całe włosy min pół h i zmyć?

    ReplyDelete
    Replies
    1. myję przed wyjściem, czyli rano lub po południu. nie lubię tego robić (kiedyś nakładałam 1-2 razy w tygodniu maski) + po tylu płukaniach zawsze wypada mi za dużo włosów... fryzjerka powiedziała, że to albo uczulenie albo po prostu te, które mają i tak kiedyś wypaść, wypadają wcześniej przez ciężar wody

      Delete
  4. Kiedy napiszesz o nowych rzeczach z Inglota? Jesteś zadowolona z pudru, bazy i fixera?

    ReplyDelete
    Replies
    1. od wczoraj do jutra nie mam czasu (ale może uda mi się zrobić dzisiaj zdjęcia stroju, bo jest cudowna pogoda) + nie wiem czy zrobię jeden post ze wszystkimi rzeczami, czy podzielę na części - jeśli pierwsza opcja, zajmie mi to więcej czasu, postaram się dodać w pon/wt. z pudru i bazy jestem bardzo zadowolona, a z fixera nie bardzo, więcej info po weekendzie :)

      Delete
  5. malujesz non stop paznokcie? podoba Ci się frencz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. staram się cały czas, a jak już muszę zrobić przerwę, to przynajmniej maluję mleczną odżywką, baaardzo nie lubię niepomalowanych paznokci! nie rozumiem jak można mieć (a tym bardziej chcieć...) zaniedbane dłonie, które rzucają się w oczy jako jedna z pierwszych rzeczy, dla mnie wygląda to bardzo nieestetycznie. french tak sobie (ale przedwczoraj kupiłam 3 lakiery essie, które dają półtransparentny efekt, przy 3 warstwach 2 są prawie kryjące - ale o tym zrobię post) wolę kryjące lakiery i najlepiej mocne kolory :)

      Delete
    2. nie lubię też, gdy ktoś ma zaniedbane skórki - zwłaszcza w przypadku pomalowanych paznokci, fuj! bo na pomalowanie paznokci miał czas a na ogarnięcie skórek już nie? lol

      Delete