4/25/2016

NEW IN - INGLOT HD LIP TINT MATTE


Nowość w mojej kosmetyczce - matowe szminki w płynie INGLOT HD, wybrałam nr 16, 17 oraz 18. Najbardziej podoba mi się ten pierwszy, ponieważ jest różowy (a jakżeby inaczej, haha), oczywiście pozostałe dwa również są super. Tak jak myślałam, nie są warte 45zł i powinny kosztować max. 30, dlaczego? Na ustach trzymają się 3,5/4,5h (jedzenie + picie/samo picie), trzeciej opcji nie wypróbowałam i nie wypróbuję, ale myślę, że wtedy wytrzymałyby 6-8h. W przypadku 16 i 17 jedna cienka warstwa wystarczy, natomiast przy 18 (i z tego co widziałam także przy reszcie ciemnych kolorów, czyli 19 oraz 20) potrzebne są dwie warstwy, ponieważ robią się prześwity/szminka nierównomiernie się nakłada + tak samo schodzi z ust, brzydko to wygląda, więc na pewno nie będę jej często używać... Każda z nich ma brokatowe drobinki widoczne w opakowaniu, na ustach jest ich bardzo mało i widoczne są jedynie z bliskiej odległości i raczej tylko podczas uśmiechania się, gdy usta są rozciągnięte. Oprócz drobinek widać wówczas, że produkt wchodzi w załamania i wokół nich są malutkie ubytki, ale nie rzucają się w oczy. Natomiast z 18 nie ma tego problemu, ponieważ nakładamy dwie warstwy i wszystko się wyrównuje. Nie lubię błyszczykowych aplikatorów, dlatego najpierw robię kontur kredką, do 16 używam konturówki 74, a do 17 - 63, z 18 muszę radzić sobie z pędzelkiem. Dodaję swatch, na którym dobrze widać różnicę między szminką a kredką, jednak tuż po nałożeniu tej pierwszej jest ona minimalna i ledwie widoczna, a same szminki na zdjęciu tutaj. 17 i 18 są unikatowe, nie widziałam podobnych odcieni ani z Inglota, ani z innej firmy, a 16 wydaje mi się, że ma ołówkowy odpowiednik nr 24 (ten znowu jest podobny do konturówki 74 ale jest mniej różowy). W opakowaniu znajduje się 5,5ml.

8 comments:

  1. Lecę po 16! <3

    ReplyDelete
  2. A jak oceniasz pozostałe kolory?

    ReplyDelete
    Replies
    1. takie sobie, podobne (a może i lepsze) odpowiedniki są w postaci ołówków i matowych szminek, więc nie kupiłabym

      Delete
  3. wolisz zwykłe matowe pomadki czy hd?

    ReplyDelete
  4. Dzisiaj założyłam kartę stałego klienta w Inglot. U Was już też są?

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, nie mam pojęcia ;o nigdy mi nie proponowali w żadnym, więc może nie ma, zapytam się następnym razem, już dawno powinnam mieć xD

      Delete
    2. a są jakieś zniżki za to?

      Delete