5/02/2016

NEW IN - INGLOT & ESSIE NAIL POLISHES


Tym razem lakiery ESSIE kupiłam w Super-Pharm (o dziwo tańsze o 4zł niż w Hebe... + Spaghetti Strap przeceniony na 24,49), klikając na nazwę zobaczycie swatch każdego koloru, a wszystkie są tutaj. Zapytałam się o karty stałego klienta w Inglocie (Opole - Solaris), faktycznie mają wprowadzić je podobno od maja. Pamiętam, że lakier 708 jest podobny do Essie, Splash of Grenadine, ale ten drugi wpada bardziej róż - mnie jednak odpowiada odcień z Inglota, piękny! Dopiero dzisiaj pomaluję nim paznokcie i wydaje mi się, że 2 warstwy wystarczą. Co do reszty, 331 prawdopodobnie ma całkowite krycie przy 3 warstwach, Ballet Slippers, który mam teraz na paznokciach, prawie całkowite przy 4 (ja wolę efekt jaki dają 3), w przypadku Mademoiselle nałożyłabym 3 warstwy ale na pewno będą nadal półtransparentne, a 3 warstwy Spaghetti Strap będą chyba prawie całkiem kryjące. Jak tylko użyję reszty, dam znać w tym poście :) Przypomnę jeszcze ceny - Inglot 26zł/15ml, Essie 28zł/13,5ml w Super-Pharm + możliwe obecnie promocje, a w Hebe 32zł.

4 comments:

  1. Zrobisz porównanie wszystkich lakierów Essie? Z tego i poprzedniego wpisu? :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, jak będę mieć czas :(

      Delete
  2. Ile masz w sumie lakierów?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem, chyba koło setki albo już ponad, muszę się paru pozbyć :o

      Delete