6/08/2016

GOLDEN ROSE - LONGSTAY LIQUID MATTE LIPSTICKS UPDATE


Wybaczcie duży zastój z dodawaniem postów (zwłaszcza outfitów), ale od dawna nie mam za bardzo czasu na aktualizowanie bloga :( Dzisiaj zrobiłam zdjęcia do dwóch postów beauty, mam również sporo pomysłów i zdjęć na laptopie do innych, postaram się dodać je jak najszybciej - m.in. moje kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała - Dermedic, Evree, Tołpa, Vichy, Ziaja. Jakiś czas temu kupiłam nr 09 - mój najpiękniejszy odcień czerwieni! Wczoraj po kilku podejściach wzięłam nr 02, który jest bardzo podobny do poszukiwanego przeze mnie odcienia MUA CRIMINAL, jednak wpada dużo bardziej w fiolet. Moja opinia co do GR się nie zmieniła i nie będę jej przepisywać, więc zapraszam do czytania tutaj (+ swatch), a swatch nowych znajdziecie tu. Snap - noiresis.

7 comments:

  1. którą najbardziej lubisz ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. na co dzień 03 i 10 :) bardzo podoba mi się 09

      Delete
  2. Dobrze widzę, że 02 ma drobinki?

    ReplyDelete
  3. Kupisz więcej?

    ReplyDelete
    Replies
    1. niee, myślałam jeszcze nad 01 ale niee :P

      Delete
  4. mam super są :)

    ReplyDelete