6/15/2016

NAIL ESSENTIALS (UPDATE N°4) - SECHE VITE & INGLOT


Od ostatniej aktualizacji (tutaj) minęło dopiero 2,5 miesiąca a mam już nowy ulubiony top coat SECHE VITE, który poleciła mi jedna z czytelniczek, za co wielkie dzięki! :D Chyba do dzisiaj jest na niego promocja w Super-Pharm, dostaniecie go za 12zł (regularna cena to 30zł) przy zakupach powyżej 35zł. Żelowy i dużo lepszy niż ten z INGLOTA, bo momentalnie utwardzający, po ok. jakichś 5 minutach możemy już coś robić + moja kolekcja Inglotowych lakierów, którą właśnie tam pokazałam, powiększyła się o 7 nowych kolorów. Jeśli chcecie wiedzieć o jakich dokładnie, zapraszam do przeglądnięcia wcześniejszych postów - wystarczy kliknąć tag nails lub inglot na dole tego postu :) Top aplikuje się od razu po nałożeniu ostatniej warstwy koloru, gdy jest jeszcze mokra. Na ulotce w pudełku jest informacja, aby nie zapomnieć także o pomalowaniu końcówek - ja ten krok pomijam, ponieważ paznokcie trzeba malować szybko i być dokładnym - inaczej zniszczymy powłokę. W momencie jak próbowałam ogarnąć końcówki, często się to zdarzało, więc sobie darowałam... A pierwszy kontakt z topem był dla mnie horrorem XD Pokazałam na snapie, że rozlał mi się przez to lakier po bokach i okropnie to wyglądało. Paznokcie maluję co 1-2 dni, więc nauczyłam się już jego ''obsługi'' i jestem mega zadowolona. Oczywiście nie zrezygnowałam całkowicie z żelowego topu INGLOTA, używam go na paznokcie u stóp, bo nie dałabym rady malować ich SV. Nie jest utwardzający ale w miarę szybko schnie, aczkolwiek SV ma dużo lepszy połysk. Znalazłam w końcu diamentowy top (widoczny na zdjęciu po prawej), który dostałam kiedyś w prezencie (nie, nie od sklepu lol) i robię nimi na zmianę. Trwałość, połysk i czas schnięcia jest raczej taki sam. Co do trwałości SV - manicure wykonuję codziennie lub co drugi dzień, więc nie muszę mieć topu, który wytrzyma kilka dni. Czytałam, że SV daje radę max. 5 dni, najdłużej miałam go wyjątkowo raz przez 3 dni i ostatniego dnia pojawiły się odpryski, ale pewnie w coś uderzyłam, jak zwykle... W poprzedniej aktualizacji mówiłam o tym, że mam zamiar kupić olejek do skórek i paznokci z INGLOTA. Tak też zrobiłam po kilku dniach, używam go przed każdym malowaniem, super je nawilża i (podobno) odżywia. Widziałam, że niektóre dziewczyny stosują go do usuwania skórek, według mnie nie nadaje się do tego i polecam najlepszy preparat SALLY HANSEN, o którym pisałam tutaj. Wzięłam również zmywacz w pisaku, który ma 2 zapasowe końcówki i świetne usuwa lakier ze skórek oraz polerkę - ma 4 części - różowa do skracania paznokci, czarna do wyrównywania płytki, szara do polerowania, a biała do nadawania połysku. Idealnie usuwa wszelkie nierówności, jest wygodniejsza i szybsza niż zwykły pilnik, którym notabene nie da się zrobić tego wszystkiego. Dzisiaj wybieram się ponownie do Hebe, chcę skorzystać z promocji na Essie póki jest i prawdopodobnie zahaczę także o Inglota jak to prawdziwa lakiero i szminkomaniaczka, haha :P

22 comments:

  1. On nie kurczy lakieru?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nic takiego nie zauważyłam i jestem ciekawa od czego to zależy - jednym się kurczy, a innym nie

      Delete
    2. to ja, to ja - poleciłam hi hi:)
      cieszę się, że jesteś zadowolona :)
      pozdrawiam :)

      Delete
    3. :D również pozdrawiam!

      Delete
    4. I dodam, że przekonałam się do tych pomadek hd - dokupiłam 17 i "czaję" się jeszcze na 15... :D

      Delete
    5. haha :D to dobrze, bo są super (16 i 17, nie wiem jak reszta, a 18 trzeba dać 2 warstwy :/). a to Ty pisałaś, że chciałaś kupić jeszcze czerwień? zobacz longstay 09 z golden rose - porównałam te 2 i denerwowały mnie drobinki w inglocie (ciekawe jak na ustach) i odcień był gorszy

      Delete
    6. tak to ja pisałam o 12 :-)

      Delete
  2. ile kosztował zmywacz?

    ReplyDelete
  3. Dodaj stylizację! ;*

    ReplyDelete
  4. pokażesz swatche nowych lakierów?

    ReplyDelete
    Replies
    1. pokażę, gdy przyjdą mi nowe próbniki :(

      Delete
  5. Zrobisz post o ulubionych perfumach?? Dawno nie robiłaś.. :-)

    ReplyDelete
  6. podaj proszę numer lakieru inglot ze snapa

    ReplyDelete
  7. Prostujesz włosy??

    ReplyDelete
  8. Oglądasz mecz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha, nie interesuje mnie to - nie znoszę piłki. baaardzo!

      Delete
  9. Na jaki kolor masz pomalowane paznokcie u stóp? :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. aktualnie czerwień (opi coca-cola red) ale najczęściej maluję czarnym lakierem

      Delete