11/28/2016

XMAS GIFTS / MAKE UP & NAIL ESSENTIALS



Dzisiaj moje propozycje na prezent(y) z kategorii beauty. Duża paleta cieni do oczu - wydaje mi się, że ta forma jest najlepsza (zamiast kupować małe paletki po kilka cieni, które wyjdą na pewno drożej), ponieważ wszystko znajduje się w jednym miejscu a odcieni i rodzajów (matowe, brokatowe, perłowe), jest tak wiele, że możemy wykonać każdy makijaż. W dodatku taka opcja jest świetna, gdy na co dzień malujecie się (lub osoba, której robicie prezent) w neutralnych kolorach i używacie np. dwóch cieni jak ja, ale czasem macie ochotę na coś innego - nie trzeba kupować dodatkowych cieni, bo można poeksperymentować w każdej chwili z taką paletą :D Jeśli paleta z samymi cieniami to za mało, wybierzcie jeszcze większą (szminki, róże, pudry, itp) z lusterkiem. Do tego zestaw pędzli np. w różowym okuciu z naturalnego włosia. Zastanawiacie się nad szminką do ust? Polecam INGLOT HD Matte w płynie lub matową MAC (najlepsze kolory - Lady Danger, Heroine, Russian Red, Ruby Woo). Mnie samej przydałby się kufer na kosmetyki, bo mam ich sporo a dobrze byłoby trzymać je w jednym miejscu, najbardziej podoba mi się ten ze zwierzęcym motywem z INGLOTA :) Dla miłośniczek lakierów do paznokci są już gotowe zestawy mini i maxi lakierów (polecam OPI oraz ESSIE), albo możemy stworzyć swój własny zestaw z dużych butelek - kupujemy kolory, które lubimy lub które lubi osoba obdarowywana, umieszczamy w ozdobnym pudełku lub pakujemy w dekoracyjny papier - bardzo ucieszyłabym się z takiego prezentu :D Fajnym pomysłem jest też zrobienie starter packu z rzeczami do pielęgnacji paznokci i skórek. Wybierając produkty, postawiłabym na te, które sama używam i jestem z nich zadowolona, czyli odżywka/utwardzacz Black Diamond Hardener GOLDEN ROSE, płyn do usuwania skórek SALLY HANSEN, wysuszacz/nabłyszczacz Insta-Dri SALLY HANSEN oraz olejek do skórek i paznokci EVELINE. O wszystkich pisałam w zakładce beauty, znajdziecie tam więcej informacji. Plus może cążki i nożyczki w super kolorze, łopatkę do odsuwania skórek i profesjonalną polerkę. Zdrowe i pięknie wyglądające paznokcie to podstawa! :)

19 comments:

  1. Ty pokazywałaś kiedyś paletę cieni prawda? Ile za nią dałaś i czy jesteś zadowolona?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, jakoś ok. 100zł ale to był prezent od chłopaka. bardzo, chociaż często nie używam :)

      Delete
  2. Inglot O2M to dobre lakiery?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jakościowo chyba trochę lepsze od klasycznej kolekcji (od kiedy używam odżywki golden rose black diamond hardener, mam mocne i zdrowe paznokcie - nic mi się nie rozdwaja ani nie pęka i lakier utrzymuje się na nich o wiele dłużej. wcześniej gdy malowałam zwykłym inglotem, często miałam odpryski już następnego dnia), pędzelkami się różnią, o2 ma szerszy a o2 soft matte jeszcze inny, ale chyba wolę ten klasyczny. cena nie jest na pewno zachęcająca, bo 40-42zł ale w tej samej lub wyższej mamy np. OPI (który wolę od inglota)

      Delete
  3. jaką muzykę lubisz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.last.fm/user/noiresise

      Delete
  4. Chcę zrobić mamie prezent w postaci kilku kolorów lakierów Opi, jakie Ty byś wybrała? Ubiera się klasycznie i będę wdzięczna za podanie nazw:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. tickle my france-y, i cannoli wear opi, big apple red, tasmanian devil made me do it, lincoln park after dark (ew. czarny zamiennik)

      Delete
    2. malaga wine, do you take lei away, can't read without my lipstick, taupe-less beach, you don't know jacques

      Delete
  5. Będzie stylizacja w pidżamie?<3

    ReplyDelete
  6. jesteś wege?

    ReplyDelete
  7. co myślisz o podkładach mineralnych? miałaś kiedyś, stosowałaś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. używałam kilku różnych i nie odpowiada mi konsystencja ani efekt jaki dają, a odpowiedniego odcienia nie mogłam znaleźć :( wolę szybką aplikację palcem, naturalny efekt i idealny odcień (mój podkład to kobo ideal cover make up 401 light vanilla)

      Delete
  8. Błagam powiedz, że ten róż z Catrice to jakas nowa kolekcja i dostanę go w sklepie!!! 💘

    ReplyDelete
    Replies
    1. nowość raczej nie, bo widziałam go już dużo wcześniej w necie, ale ja kupiłam w piątek, więc powinien być :)

      Delete
  9. Ile czasu poświęcasz na pomalowanie paznokci?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wszystko zależy od ilości warstw lakieru kolorowego, a mój manicure podzielony jest zawsze na 3 części - zmiękczanie i usuwanie skórek, aplikacja olejku na paznokcie i skórki, na koniec kolor + top, zajmuje mi to 1-1,5h

      Delete