12/07/2016

BEST WINTER NAIL POLISH COLORS


Dzisiaj obiecana już dawno temu na fb moja lista najlepszych kolorów lakierów na zimę! Patrząc na nie, nie czuję do niej aż takiej niechęci i śnieg bardziej mi się podoba (nawet, gdy mam gdzieś wyjść w taką pogodę), haha :D Oczywiście nie mogło zabraknąć karnawałowych kolorów, czyli złota i srebra OPI, MY SIGNATURE IS DC, jednak ten pierwszy proponuję w trochę innej wersji - albo złoty piasek albo szampański odcień OPI z kolekcji ALICE THROUGH THE LOOKING GLASS o nazwie A MIRROR ESCAPE (tutaj akurat dwa w jednym). Świetnie będzie wyglądać również duochrom OPI, NEXT STOP... THE BIKINI ZONE z kolekcji brazylijskiej - połączenie złota i fioletu, piękny! Nie wyobrażam sobie zimy bez energetycznych kolorów - vermilion (różne odcienie pomarańczu oraz czerwieni), które kojarzą mi się z mandarynkami i czerwonymi grejpfrutami, np. OPI, CAN'T AFJORD NOT TO, TASMANIAN DEVIL MADE ME DO IT, MY PAPRIKA IS HOTTER THAN YOURS, RED MY FORTUNE COOKIE. Z bielą śniegu przepięknie komponuje się periwinkle, czyli niebiesko-fioletowy (najbardziej podoba mi się jasny OPI, I AM WHAT I AMETHYST + średni odcień OPI, YOU'RE SUCH A BUDAPEST). Neony mogę nosić przez cały rok, ale według mnie wyglądają najlepiej zimą i latem - CHINA GLAZE, HIGHLIGHT OF MY SUMMER, THAT'S SHORE BRIGHT, THISTLE DO NICELY. Jasnoniebieski oraz jasnoszary jest cudowny! Gdy tylko pomalowałam paznokcie I CANNOLI WEAR OPI i ESSIE, BORROWED&BLUE, od razu się w nich zakochałam. Pod każdą nazwą lakieru jest link do swatcha :)

7 comments:

  1. Neonowa mięta<3

    ReplyDelete
  2. wow ile kolorów! ciemniejszej czerwieni nie polecasz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. na jesień, zimą mi jakoś nie pasuje :)

      Delete
  3. Jednak Opi Nail Envy? :-P

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, golden rose zaczął niedawno bąblować...

      Delete
  4. Napiszesz o swoich ulubionych lakierach (firmach) i odcieniach? Top 5 na przykład. :3

    ReplyDelete