12/07/2016

XMAS GIFTS / STAR WARS


DISNEY INFINITY 3.0 STAR WARS / LEGO / H&M / CROPP / @


Moja kolejna propozycja na prezenty gwiazdkowe - ubrania i gadżety oraz trzecia część (niestety ostatnia jaką zrobili...) gry Disney Infinity z mojej ulubionej sagi! Nie udało mi się dodać wcześniej tego postu mimo, że miałam przygotowane zdjęcia w folderze już od ponad tygodnia i szkoda, bo w ten sposób ominęłam Mikołajki. Bluzkę z BB-8, którą pokazałam ostatnio na instagramie, dostaniecie w Housie. Widziałam, że takie rzeczy znajdziecie również w Reserved. A te z mojej listy: t-shirty, bluzy, pidżamy (dla dzieci), ręcznik, worek, brelok BB-8 - H&M, czapka - Cropp, kubki i reszta breloków (m.in. Lego) - @ 

6 comments:

  1. Skąd brelok z Instagrama?

    ReplyDelete
  2. Fajnie, że nie wstydzisz się pokazywać czy sama nosić lub zbierać rzeczy z filmów, bajek! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah, czego mam się wstydzić xD jeśli komuś się nie podoba, to już nie mój problem :P

      Delete
  3. Kupiłaś coś dla siebie??

    ReplyDelete
    Replies
    1. biorę bluzkę z rtd2 i szarą z trooperem, ręcznik, jakiś kubek, lego troopera + grievousa

      Delete