2/12/2017

NAIL POLISH - FAVE PINKS!


Póki na zewnątrz jest zimno i nie chce mi się robić zdjęć (z utęsknieniem czekam na wiosnę, piękną pogodę i temperaturę 15-20C, mam nadzieję, że zrobi się dużo cieplej już za 2 tygodnie!), zaczynam serię postów z serii ulubione odcienie lakierów, a wkrótce pojawi się lista z moimi wybrańcami na wiosnę i lato :) Miałam umieścić róże razem z fioletami, ale zestawienie byłoby za długie, więc rozdzielam. Nie wiem jeszcze jak z neutralnymi kolorami, prawdopodobnie w tym przypadku będą jednak beże + brązy. Od razu widać, że moimi faworytami są chłodne odcienie różu, czyli te, które wpadają w niebieski i Wam polecam :D
ORLY, BEACH CRUISER / CHINA GLAZE, YOU DRIVE ME COCONUTS  - neonowy róż, podobne odcienie i równie intensywne lecz Orly jest jaśniejszy. CHINA GLAZE, RICH & FAMOUS / OPI, KISS ME ON MY TULIPS - intensywny róż, blisko im do siebie, CG wpada w niebieski i jest jaśniejszy. CHINA GLAZE, DON'T MESA WITH MY HEART / OPI, IF YOU MOUST YOU MOUST - cukierkowy róż, zbliżone odcienie, jednak CG jest ciemniejszy i wpada w niebieski. CHINA GLAZE, DANCE BABY - chłodny odcień różu, delikatnie fioletowy. INGLOT 385 - tutaj wygląda bardziej na fiolet ale zapewniam, że to chłodny róż i w miarę neutralny. CHINA GLAZE, GLOW WITH THE FLOW - intensywny barbiowy róż wpadający w niebieski, podobny ale jaśniejszy i cieplejszy jest z MODELS OWN o nazwie SUN HAT. ESSIE, SPLASH OF GRENADINE - różowo-fioletowy, pozostaje na stronie różu (zbliżony ale ciemniejszy i już zdecydowanie bardziej fioletowy jest INGLOT 708 - mój kolor z top 5, o nim wkrótce). INGLOT 803 / INGLOT 712 / CATRICE, KARL SAYS TRÈS CHIC - różany, kolor znajdujący się od X lat w moim top 5, neutralny i pasujący do wszystkiego. Jak w przypadku Essie Weingarten, mam dosłownie obsesję na punkcie kolorów, haha, i jest bardzo mało takich odcieni, którymi nigdy nie pomalowałabym paznokci.

6 comments:

  1. Dodasz swatche?

    ReplyDelete
    Replies
    1. zapomniałam, haha. właśnie zrobiłam jedno zdjęcie ze wszystkimi, no trochę się różnią w rzeczywistości ;/ pod nazwą lakieru dodam zdjęcie na paznokciach (ale nie mam wszystkich swatchy)

      Delete
    2. http://s25.postimg.org/6t8dzu167/IMG_5948.jpg

      Delete
  2. Uwielbiam Twojego bloga.<3

    ReplyDelete