3/09/2017

NEW IN - FOREO LUNA MINI 2


Po ponad dwóch latach używania pierwszej różowej wersji Luny Mini, wymieniłam ją na nowy model w kolorze MIDNIGHT (wyprowadzka to dobry pretekst do zmiany koloru gadżetów, haha, a w tym przypadku różowe dodatki odpadają). Mam zamiar dokupić do kompletu męską Lunę 2 oraz szczotki do zębów ISSA - również czarne, będą pięknie prezentować się na tle szarych kafli (oraz w towarzystwie czarnych baterii), co widać już na powyższych zdjęciach! LUNA MINI 2 różni się od swojej starszej siostry powierzchnią, która została zwiększona o 50%, wypustki są delikatniejsze i dłuższe o 26%. Posiada aż 8 regulowanych intensywności (wcześniej tylko 2), a technologia T-Sonic™ została ulepszona i generuje 8 000 pulsacji. Przed użyciem szczotki usuwam makijaż płynem micelarnym, następnie nakładam na nią żel LIPIKAR z LA ROCHE POSAY. Tak jak poprzednio, najdelikatniejszych pulsacji + włosków (przednia część szczotki) używam do oczyszczania policzków, delikatnych do reszty twarzy oprócz strefy T, którą myję najmocniejszymi (tył). Wszystko trwa aż do samoistnego wyłączenia się szczotki, ponieważ oprócz demiakijażu wykonują nią także dłuższy masaż w strategicznych miejscach (bruzdy nosowo-wargowe, kiedyś dodatkowo w zewnętrznych kącikach oka ale zaczęły mi po tym łzawić, więc przestałam). Włosie silikonowe jest antybakteryjne i łatwe w utrzymaniu.

12 comments:

  1. Jaka cena?

    ReplyDelete
    Replies
    1. regularna cena 600, kupiłam, gdy była promocja -20%

      Delete
  2. Próbowałaś nowych kolorów pomadek w płynie Golden Rose?

    ReplyDelete
    Replies
    1. widziałam je na stronie, gdy się pojawiły ale zapomniałam o nich, w pon sprawdzę

      Delete
  3. Rzeczowa recenzja aż miło się czyta, uwielbiam Twojego bloga. <3

    ReplyDelete
  4. Zrobisz osobny post o kufrze?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mogę zrobić :) ale to już na nowym mieszkaniu, bo nie mam tu warunków do robienia zdjęć a nie chce mi się go wieźć do chłopaka

      Delete
  5. Jezuu skąd ta torebka z Insta??! Rewelacyjna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. znalazłam jakąś jedną sztukę na allegro :)

      Delete
  6. nie wolałaś szarej?

    ReplyDelete
    Replies
    1. czarna bardziej mi się podoba + to nowy model a szara by się zlewała z kaflami :(

      Delete