4/13/2017

NEW IN - MARC JACOBS, DAISY DREAM KISS


MARC JACOBS, DAISY DREAM KISS - zapach podobny trochę do Versace, Bright Crystal (może chwilę po, na początku, dlatego trzeba poczekać z oceną, bo później jest inny a w momencie gdy tak pachnie, czuję, że jednak jest bardziej słodki i nie jest tak "zimny". Versace uwielbiam używać wiosną, Jacobs pasuje mi bardziej na lato + widziałam również porównania do YSL, Babydoll z powodu rabarbaru - mam ją i to nieprawda, do klasycznej Daisy Dream także nie jest podobny), nuty przeze mnie wyczuwalne: grejpfrut, rabarbar, frezja, ananas, czarna porzeczka. Z edycji Kiss podobała mi się też zwykła Daisy pachnąca intensywnie brzoskwinią, mniam! Nowe flakony wyglądają pięknie i wielka szkoda, że nie pomyśleli wcześniej o cieniowaniu, ciekawe co wymyślą za rok... :)

2 comments:

  1. śliczny flakonik. :-)

    ReplyDelete
  2. Wąchałam, fajny!

    ReplyDelete